Krótko o pozycjonowaniu

Na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/ zlecisz pozycjonowanie stron.

Istnieją 3 główne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni wyjątkową rolę przed jednorazowymi lub cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Kobiet, Tłusty Czwartek czy koncert popularnego piosenkarza. Ten rodzaj pozycjonowania jest wyjątkowo efektywny, jeżeli popularna w danym czasie fraza zostanie znaleziona i użyta odpowiednio wcześnie. Na ogół pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży gastronomicznej oraz turystycznej. W większości wypadków trzeba rozpocząć je na osiem do dziesięciu tygodni przed interesującym nas wydarzeniem, by Google zdążyło zaindeksować nową ewentualnie zmienioną treść witryny.

Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon

Następny model pozycjonowania to trafne i sprawdzone wyjście dla osób dysponujących niskim budżetem na reklamę. Za sprawą właściwego dobrania fraz, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z konkretna branżą, ale także koszty reklamy w Google Ads ulegną dużej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail oznacza też znacznie niższą konkurencję. Istotne jest także to, że coraz powszechniejsza jest tendencja do wprowadzania specyficznych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– buty sportowe puma Axis czarne sklep online,
– golarka Philips S1310/04 czarna,
– telefon Samsung Galaxy A10 niebieski.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie istotne przede wszystkim dla sklepów działających w sieci. Za sprawą tego typu fraz, sklepy mające w swoim asortymencie bardzo obszerną ofertę towarów mogą efektywniej piąć się na wysokie pozycje w Google.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego rodzaju kluczowe jest dodanie do frazy nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę zazwyczaj:
– kraj (przykładowo “uniwersytet Polska”)
– miejscowość (“siłownia Kraków”)
– dzielnicę (“sklep sportowy Podgórze”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie zda egzamin w stosunku do firm lokalnych, które adresują swoje produkty tylko do klientów zamieszkujących w tym samym regionie. Ta strategia pozycjonowania jest przydatna także wtedy, gdy firma ma nieduży budżet na promocję i nie jest w stanie walczyć o pozycje na słowa kluczowe niezawierające dopasowania lokalnego, np. zamiast “nauka gry na pianinie“, to “nauka gry na pianinie Kraków”.

Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]