Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach

Tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych - na tej stronie dowiesz się więcej o pełnej ofercie.

Pozycjonowanie stron to szereg działań, które mają na celu zwiększenie obecności stron w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym więcej pojawi się odwiedzających witrynę, co w efekcie powinno prowadzić do zwiększenia ilości transakcji firmy. Drugim plusem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności produktu, usługi albo samej marki.

Google wartościuje wszystkie strony internetowe na podstawie około 200 różnych faktorów. Rezultat tej ewaluacji przesądza o tym, na której pozycji strona bądź jej podstrona pokaże się użytkownikowi przeglądarki w SERP na dane słowo kluczowe. Za niezmiernie ważne czynniki rankingowe fachowcy do spraw SEO uważają np. linkowanie (on-site oraz off-site), jakość contentu, jak również responsywność.

Wstukując w wyszukiwarkę Google jakąś frazę, internaucie zostanie przedstawiona lista stron, których treść została uznana za najlepszą odpowiedź na powyższe zapytanie. Które strony pojawią się w wynikach na topowych pozycjach? Z reguły te, których zawartość jest dobrze wypełniona przemyślanymi słowami kluczowymi. a zarazem niepowielona z innych witryn. Na pozycje wpływ ma także prawidłowo zoptymalizowany kod HTML, prędkość wczytywania się witryny (nie tylko w wersji na urządzeniach przenośnych, lecz i desktopowej), a także jakość stron www zamieszczających linki do naszej witryny.

Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych – zleć je zawodowcom z firmy SEO

Google cyklicznie dostraja algorytm, wobec tego zaleca się przekazać optymalizację i pozycjonowanie stron i sklepów fachowcom. Odpowiednim wyborem jest agencja SEO, która posiada kilkuletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich firmach zatrudnionych jest wielu specjalistów nie tylko od optymalizacji, ale również programowania czy prowadzenia kampanii Google Ads. Zlecając pozycjonowanie strony podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne działania, które również zwiększą przychód firmy.

Do kogo adresowana jest oferta pozycjonowania stron oraz sklepów internetowych w Google?

Pozycjonowanie to przede wszystkim usługa adresowana do właścicieli stron, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż produktów bądź usług przedsiębiorstwa. Decydując się nawet niszową działalność nieroztropnie jest współcześnie nie założyć własnej strony firmowej bądź ją uruchomić, natomiast zrezygnować z jej pozycjonowania. Biznes to nieustanna rywalizacja o pozyskanie nowych klientów. Według szacunków w przybliżeniu 97% klientów poszukuje online opinii o lokalnych usługach, co wyraźnie pokazuje do jak dużej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu albo strony w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania znacząco zwiększa szansę, iż klient zdecyduje się na nasze usługi.

Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]