Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową

Dowiedz się więcej o ofercie agencji PR Kraków na k-myk.pl.

Działania marketingowe winny stanowić istotny element budowania rozpoznawalności marki bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, dystrybucją czy produkcją. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na organizację i opłacanie własnych sekcji ds. reklamy, jednak mniejsze firmy, które z rzadka przeprowadzają akcje promocyjne, zwykle korzystają ze pomocy agencji reklamowych.

Agencja reklamowa zapewnia kompleksowe usługi

Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem kwalifikacji przydatnych w marketingu. Dzięki współpracy z zawodowcami wspaniale orientującymi się zarówno w obszarze kampanii reklamowych w sieci (klipy i animacje viralowe, social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (również DTP), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom całościową obsługę. Młode marki mogą liczyć na przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (koperty, wizytówki czy papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż zostanie ono poprawnie użyte podczas projektowania materiałów promocyjnych – folderów, plakatów, billboardów lub stoisk targowych. Agencja reklamowa napisze także ciekawe, unikatowe wpisy na stronę internetową zamawiającego, a także opracuje schemat komunikacji z odbiorcami poprzez najpopularniejsze portale, jak Instagram, Facebook czy Twitter.

Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są w głównej mierze do firm, które nie posiadają własnego działu promocji. Jednak nie oznacza to, że to jedyny model współpracy. Praca agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie zespołu zajmującego się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on wprawy w przygotowaniu targów, konferencji czy spotkań z klientami, które zwykle wymagają skrupulatnego planowania, takie zadania może przejąć agencja reklamowa. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w budowie zgranego oraz kompetentnego zespołu pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie programu kursów albo zorganizowanie imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują setki agencji marketingowych, należy jednak wybierać te, które zapewniają dostęp do jak największego grona doświadczonych specjalistów. Umożliwi to powierzenie wszelkich działań marketingowych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszy nadzór nad integralnością kampanii i wizerunku firmy.

Dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]